U kunt niet meer dan 4 producten tegelijk vergelijken
Vergelijk weergevenBeschrijving
Verzendinformatie
Beoordelingen
Beschrijving
SPECIFICATIES
Merknaam: INBIKE
Functie: Wasbaar
CN: Zhejiang
Materiaal: Nylon
Materiaal: POLYESTER
Materiaal: Microfiber
Weeftechniek: TAT
Stijl fietsbroekvulling: Binnenbroekvulling
Artikeltype: Handschoenen & Wanten
Sporttype: fietsen
Modelnummer: G093
Geslacht: MANNEN
Type: Halfvinger
Productnaam: Zomerfietshandschoenen
Kleur: Blauw, Rood, Zwart, Groen, Grijs
Type: Halfvinger fietshandschoenen
Type: Heren fietshandschoenen
Type: Vingerloze handschoenen Heren
Type: fietsaccessoires
Type: Vingerloze handschoenen
Seizoen: Lente/Zomer
vingerloze handschoenen heren: ciclismo masculino
Vingerloze handschoenen: luvas para motociclista
Herenhandschoenen: luva academia musculacao
motorrijderhandschoenen: ciclismo
fietshandschoenen: guantes calefactables
Keuze: ja
semi_Keuze: ja
Productinformatie
Productnaam: Halfvinger fietshandschoenen
Merk: INBIKE
Maat: S, M, L, XL, XXL
Model 1: IF239
Materiaal achterkant: Mesh stof
Dikte vulling: 5 mm gelkussentjes
Kleur: Rood/Blauw/Zwart
Model 2: C203
Materiaal: 70% nylon 20% PU 10% spandex
Kleur: Zwart/Wit/Marineblauw/Roze/Geel
Model 3: C219
Stofsamenstelling:
Bovenhand: 85% nylon +15% spandex
Middenhand: 50% PU +50% polyester
Palmmateriaal: 3 mm SBR dempingsmateriaal
Kleur: Kaki/Wit/Zwart/Marineblauw/Groen





Verdikke 5 mm GEL palmvulling
Extra vulling met verdikte gel fietshandschoenen op het handpalmgedeelte, super schokabsorptie, pijn- en vermoeidheidsverlichting, waardoor mannen of vrouwen comfortabeler en gemakkelijker kunnen fietsen

Verdikke palmvulling
5 mm GEL-palmvullingen zijn verdeeld over de handpalm op de drukpunten. Ze werken goed als een bufferlaag en kunnen vermoeidheid van de handpalm tijdens het rijden verminderen. En zoals u weet, zullen we onze handen onbewust gebruiken om ons lichaam te ondersteunen wanneer we van een fiets vallen, wat de handen zeker ernstig bezeert. Als u fietshandschoenen met dikke palmvulling droeg, kunt u dit probleem voorkomen.

Gemakkelijk uit te trekken
Gehumaniseerd ontwerp

Badstof ontwerp
De stof van de vingers van deze fietshandschoenen aan de binnenkant is badstof, helpt zweet gemakkelijk af te vegen, duurzaam en functioneel

Klittenbandsluiting
Laag profiel klittenbandsluiting aan de pols, V-vormig ontwerp, kan de strakheid vrij aanpassen en u de beste pasvorm geven



De kopers tonen

IF239 Halfvinger Fietshandschoenen Klantrecensies:
-Ik fiets veel en heb het afgelopen jaar last gehad van tintelingen/gevoelloosheid in mijn vingers en pijn in mijn handpalmen, wat erger werd. Ik kocht ergonomische handvatten voor mijn hybride fiets, wat een beetje hielp, maar niet volledig. Ik gebruikte een ander merk gelhandschoenen met aanhoudende symptomen. Vandaag heb ik de Inbike Gel-handschoenen voor het eerst geprobeerd. Ik heb maat 7,5 en volgens de Inbike maattabel is een Large perfect. Er waren twee verschillen tussen de Inbike handschoen en mijn andere gelhandschoenen. Ten eerste is de gel van deze handschoen zachter. Ten tweede strekt de gel zich uit over de hele handpalm. Dit in tegenstelling tot de andere gelhandschoenen waarbij er wat gel aan de basis van de handpalm zit met open ruimtes ertussen. Vandaag, na het gebruik van de Inbikes, realiseerde ik me hoe belangrijk de plaatsing van de gel is. Omdat de gel over de hele handpalm zit, werd het gewicht van mijn hand verdeeld over een groter oppervlak, terwijl bij de handschoen van het andere merk het gewicht meestal alleen over de gebieden waar de gel zit, waardoor er meer druk op die verhoogde gebieden ontstaat. Dus met een zachtere gel en een betere gewichtsverdeling had ik vandaag voor het eerst in lange tijd geen gevoelloosheid/tintelingen tijdens een rit van 20 mijl, en mijn handen voelden veel beter aan op het stuur dan voorheen. Ik had heel lichte handpalmpijn tegen het einde van de rit, maar dit was veel minder dan ik voorheen had en was eigenlijk meer een lichte irritatie dan pijn, en kan meer een weerspiegeling zijn van chronische ontsteking in mijn handen dan een weerspiegeling van de handschoenen. Ik wou dat ik deze handschoenen een paar jaar geleden had ontdekt.
Addendum: Ik vond de handschoenen met korte vingers zo goed, dat ik die met lange vingers kocht. Dezelfde geweldige palmvulling, en ik kan mijn mobiele telefoon gebruiken met de handschoenen aan. 5 sterren.
-Ik fiets minstens een uur per dag, 6 dagen per week en had veel pijn in mijn handen opgemerkt tot het punt waarop het ondraaglijk werd. Ik begon te zoeken naar gewatteerde handschoenen tegen een fatsoenlijke prijs en deze voldeden. Zoals de meeste andere recensies al zeiden, vallen deze klein. Ik ben een vrouw en mijn handen zijn nergens in de buurt van 9+ inch handpalmomtrek, maar de Large handschoenen passen me goed. Ik had mogelijk met een medium paar kunnen redden, maar heb ze liever los dan strak.
Deze zijn zeer comfortabel. Mijn handen zweetten een beetje, maar niet veel. Nadat ik ze gisteren en vandaag had gebruikt, zijn mijn handen pijnvrij. Ik zal waarschijnlijk nog een paar paar kopen als back-up.

C203

















